12
Aug
09

Bzzzzzzzz — click….»You are now reconnected to the net»

Ja, her har det vært ferie til gagns. Og i motsetning til de fleste andre som kommer tilbake på jobb, må jeg si at de drøye sju ukene har virket lange – i god forstand. Selv med en liten downperiode med sykdom midt i, har jeg virkelig fått ladet batteriene og til og med fått unna en del praktiske jobber i hus og hage. Tre utrolig flotte uker på og rundt Middelhavet helt i begynnelsen av sommeren var nok høydepunktet, men selv i det variable sommerværet her hjemme har det vært fint å slappe av hjemme.

Selv om jeg har tatt helt pause fra bloggingen,  har jeg ikke vært helt avkoblet. Men det har føltes greit å bare lese og fundere og ikke skrive noe.

Tordenværet natt til i går tok adsl-linjen hjemme, så nå sitter jeg på skolen dagen før vi starter med planleggingsdagene. Merker at jeg er klar til å starte nå. Det blir nok flere blogginnlegg med det første også.


0 Responses to “Bzzzzzzzz — click….»You are now reconnected to the net»”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

