01
Jan
09

… nå også på engelsk!

Synes liksom ikke jeg har nok å gjøre. Derfor har jeg i løpet av juleferien  syslet med å skaffe meg litt mer. Nærmere bestemt har jeg gjort alvor av det jeg har tenkt på en stund, nemlig å blogge litt på og om engelsk. Dette er tross alt hovedfaget mitt, og nok det som ligger mitt hjerte nærmest.

Vinklingen på den nye bloggen blir også noe rettet mot integrering av digital teknologi i skolen og hva dette får å si for læring i den spennende tiden vi er inne i. Likevel er hovedideen rett og slett å reflektere litt over min egen praksis som engelsklærer i det jeg teller ned til høstens 25-årsjubileum for mine første famlende forsøk som pedagog.

I god tradisjon fra herværende blogg har jeg fortsatt å pønske ut totalt hjernedøde ordspill, så … I give you:

The Frog in the B(l)og !!!


0 Responses to “… nå også på engelsk!”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

