25
Nov
07

Velkommen på det andre hJØRNet!

Da var flyttingen unnagjort – i alle fall første fase. Som alltid når en flytter: det er da en oppdager hvor mye en har. 135 poster ble det visst på det gamle hJØRNet siden februar i år. Selvfølgelig har ikke it’:learning noen funksjon for å flytte over innhold til andre blogger, så jeg får nøye meg med en link på siden her.

Ellers tar det tid å komme på plass i ny bolig, også en virtuell en. Ting passer ikke helt og må fikses og trimmes. Husets PhotoShop-ekspert har laget tittelbildet, men hva hjelper det å lagre etter størrelsesspesifikasjonene til WordPress når rødfargen fra det gamle bildet likevel tyter fram under … Må visst til å redigere CSS for å ordne det, og da er vi langt forbi yttergrensen for min kodekunnskap.

Vel, det får blir senere. Velkommen på det andre hJØRNet – alle mine to faste lesere (regner med at jeg har mistet minst én underveis i flyttingen).


3 Responses to “Velkommen på det andre hJØRNet!”


  1. november 25, 2007, kl. 9:35 pm

    Prøver å legge den inn i Google reader, men får beskjed om ingen «feed»…

  2. november 25, 2007, kl. 9:42 pm

    Hei Leif
    Jeg har samme problemet selv! Driver og roter rundt her og finner ikke rss-feeden. Prøvde et valg om å legge inn en widget med feed på siden, men heller ikke det virket. Lurer på om jeg har bestemt meg fort og gæl’i for et verktøy som ikke er så bra. Men jeg fortsetter å lete litt til …

  3. november 26, 2007, kl. 8:24 am

    Hei, og gratulerer med nytt bosted! Selv valgte jeg Blogger.com da jeg skulle begynne å blogge, og det har fungert utrolig bra for meg. WordPress er vel også et bra system, får tro at problemene er rent midlertidige.

    Du er i selskap med andre emigranter, blant annet med Erik Newth, som rappporterer om problemer med css-valg og Internet Explorer, så det kan jo være et tips å sjekke sidene i flere browsere, for å se om de er som forventet.


Legg igjen en kommentar

